Ознаке

24. децембар 2012.

Flight (2012)



Režija: Robert Zemeckis (Back to the Future, Cast Away)
Scenario: John Gatins (Real Steel)
Uloge: Denzel Washington (Inside Man, Mo' Better Blues, Unstoppable), Kelly Reilly (Sherlock Holmes: A Game of Shadows), Nadine Velazquez (My Name is Earl), Tamara Tunie, Bruce Greenwood, Don Cheadle (The Guard), Melissa Leo (Conviction), John Goodman (Argo, The Artist)

Whip Whitaker (Washington) je vrhunski civilni pilot, ali je veoma poročan - zbog nezadovoljstva u životu rešenje traži u alkoholu i drogi. Tokom leta iz Orlanda u Atlantu, desi se kvar zbog koga avion kreće naglo da pada. Whip neverovatnim herojstvom i znanjem spašava većinu putnika, ali ga čeka iznenađenje vezano za pad aviona...

Možda moj najomiljeniji reditelj svih vremena, poznat po snimanju porodičnih filmova, kako igranih, tako i animiranih, posle pauze od 12 godina ponovo snima igrani film. I to kakav - R rated, iz gotovo svih razloga koje američka cenzorska agencija propisuje. Ovo je vrlo mračan film, koji govori o čoveku koji se bori sam sa sobom, uz Denzela Washingtona koji briljira (siguran sam da je bio prvi i jedini izbor reditelja za ovu ulogu), vrlo zanimljiv prateći glumački ansambl i, naravno, majstorsku režiju. Šokantnu epizodu igra John Goodman, koji se specijalizovao za uloge koje začinjuju već dobre filmove. Možda ovaj film zaslužuje od mene i jaču preporuku, ali ipak sam očekivao od Zemeckisa nešto malo više epsko.

Preporuka za gledanje: 8/10.